Briga o svojim mušterijama ima smisla
Ukupna ocjena partnera (verifikovana): Na zadnjem servisu sam radio zamjenu dotrajalih disk pločica na svim točkovima, međutim cijena je bila astronomska, cijene su nekoliko puta veće od ostalih prodavnica s istim zamjenskim dijelovima, razumijem nivo ovlaštenog zastupništva, ali problem je nastao iz razloga što me niko nije kontaktrirao d ami saopšti cijenu istih. Na moju iskrenu reakciju iznenađenja kad su mi saopštili cijenu, momci an servisu su mi dali popust od 10%, što zaista cijenim, međutim, zaista iznenađen cijenom zamjenskih dijelova posjetio sam službenu stranicu škoda.ba i vidio da je u toku akcija 20% na zamjenu rezervnih kočionih disk pločica za koju me niko nije obavijestio, iako sam dugogodišnji korisnik servisa i nakon isteka garantnog roka.
Nakon moje recenzije i sugestije, dobio sam poziv od strane uposlenika servisnog centra TRIAB doo uz izvinjenje za nastali nesporazum, te da su spremni izaći u susret prilikom sljedećeg servisa.
Na ovaj način su pokazali da im je bitan ukupni dojam korisnika servisa, te zgob toga mijenjam svoje mišljenje i dajem bolju ocjenu!
Prijedlozi za poboljšanje: Pohvalio bih momke s prijemnog odjeljenja za servis, sve je odrađeno korektno, međutim smatram da bi se zaista trebalo malo više povesti računa o zadovoljstvu korisnika usluga kompanije triab doo. Ipak ovo je treće vozilo koje smo kupili preko grupacije, dva privatna i jedno službeno, stoga bih stvarno skrenuo pažnju na korektnost prema mušterijama, iako to iziskuje malo više rada i požrtvovanosti, ali sigurno bi donijelo bolje rezultate i zadržalo lojalnost klijenata.
Odmah po ostavljanju dojma, dobio sam poziv iz servisnog centra TRIAB doo uz izvinjenje zbog nastalog nesporazuma, čime su potvrdili da im je zadovoljstvo korisnika servisa i ukupni dojam potrošača vrlo bitan stoga sam odlučio promijeniti svoju ocjenu i dati veću,
Hvala.
Čistoća vozila: Nikad nisam doživio da je vozilo bilo oprano nakon servisa, uvijek je bilo vraćeno u zatečenom stanju. Nije to neki minus ali smatram da bi tako nešto dovelo do većeg zadovoljstva korisnika servisa i zadržavanja istih.